De thuisploegen hebben het moeilijk in speelronde 13 van de VoProVo-voetbalpool. Geen enkele thuisclub wist zijn wedstrijd te winnen en in de Eredivisie wist zelfs geen enkele thuisclub een doelpunt te maken. In het buitenland scoorde alleen Hertha BSC 2x tegen Bayern München. Maar ook dat was niet genoeg voor een overwinning.

Er waren dus alleen maar uitoverwinningen met heel vaak een 0-score voor de thuisclub. Maxime Masselink voorspelde dit het beste. Zij wist 2 wedstrijden helemaal goed te voorspellen. En bij de overige 3 wedstrijden wist ze in ieder geval de toto goed te voorspellen. Achter Maxime komen we al vrij snel bijna de gehele familie Schoppers tegen. Job Schoppers, Anouk Fransen en Lize Schoppers staan in de top 5 en zitten allemaal binnen 10 punten achterstand van koploper Maxime.

De strijd is nog lang niet gestreden. Want vandaag staan er nog de nodige toppers op het programma. Zo hebben we in het buitenland de Londense derby tussen Chelsea en Arsenal, de Romeinse derby tussen Lazio Roma en AS Roma en in Nederland is om 16.45 uur de kraker tussen Ajax en PSV. Er kunnen dus nog genoeg verschuivingen plaats gaan vinden.

In de loop van de zondagavond zal bekend worden wie er met de weekwinst aan de haal gaat.

Wil je weten waar je momenteel staat,  klik hier.