Mark Zelle is weekwinnaar geworden van speelronde 18. Mark kende een prima zaterdag waar door hem 3x de volle buit van 10 punten werd gehaald. Met 34 punten was hij dan ook koploper na de wedstrijden op zaterdag. De zondag begon ook goed voor Mark, met 12 punten bij Fortuna – Ajax, maar bij de laatste 3 wedstrijden scoorde Mark maar 2 punten. Uiteindelijk bleek het genoeg om JO13-spelers Bart Lichtenberg en Mees Enzerink net voor te blijven. Zij werden op hun beurt weer op de voet gevolgd door Herman Vrielink en Frank Brunsveld.

De Top 5 was deze ronde erg gewaagd aan elkaar. Zodoende bleef de Top 5 na deze speelronde ongewijzigd.

Nog een leuk feitje, de punten van de Top 5 in het algemeen klassement tellen mee voor de ranglijst van alle deelnemende pooles. Van de 1626 deelnemende pooles staat de vv Vorden Vordenpool op een keurige 12e plaats.

Dinsdag start al weer speelronde 19, dus vergeet niet de voorspellingen tijdig in te vullen!