Inmiddels is iedereen weer een goede 1,5 maand aan het voetballen en daarbij zijn ook de nodige doelpunten gemaakt. Het wordt dus hoog tijd om een update te geven.

Iedereen heeft 6 of 7 wedstrijden gespeeld en uiteindelijk heeft Marée Oplaat de meeste doelpunten gemaakt. Met 14 doelpunten gaat zij aan de leiding. Ook dit seizoen vinden we weer veel dezelfde personen terug in de top 10. Ondanks dat Rik Schröer momenteel een aantal weken geblesseerd is, staat hij met zijn 3 doelpunten toch in de top 5. Opvallend is dat Marco Wentink als nummer 2 op de lijst staat. Marco pikte andere jaren ook geregeld zijn doelpuntje mee. Met het samengaan van het Vorden 7 en 5 van vorig seizoen lijkt Marco dit seizoen zijn vizier een stuk scherper te hebben staan. Hij wist inmiddels al 10 keer het net te vinden en is daardoor de belangrijkste achtervolger van Marée.

De komende weken zullen we alle doelpunten weer op de voet blijven volgen en geregeld een update geven van het verloop in de strijd om de topscorerstitel van 2019-2020.

Voor het volledige overzicht ga in het menu naar “Wedstrijden” en klik op “Topscorer”.