De eerste wedstrijden in 2020 zijn weer gespeeld en met een paar vrije weekenden is het weer de hoogste tijd om een tussenstand te geven in het topscorersklassement.

Marée Oplaat heeft daarin haar koppositie verstevigd. Zij heeft de eerste twee doelpunten in 2020 gemaakt en gaat daardoor met 27 punten aan kop. Marco Wentink heeft 1 keer gescoord en is daardoor iets meer op achterstand gekomen. Maar met 21 punten is het een achterstand die nog makkelijk in te halen is.

Achter de 2 koplopers vinden we spelers van Vorden 2 en 4. Niels Siemerink en Sven Hendriks wisten ook beiden het net al te vinden en kruipen langzamerhand richting Marco. Namens Vorden 2 staan Micha Bolink en Rik Schröer in de bovenste regionen te vinden. Na een tijdje met een blessure te hebben gelopen, weet Rik inmiddels het net weer te vinden. Maar hij heeft inmiddels wel een behoorlijke achterstand op Marée. Kan de topscorer van de afgelopen 2 jaar nog een ware inhaalactie maken?

Voor de gehele stand ga naar “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”