Afgelopen week zijn het bestuur van v.v. Vorden en Luc Feukkink overeen gekomen dat de huidige trainer van het 2e elftal ook in het seizoen 2020-2021 voor de groep zal staan. Luc Feukkink is dit seizoen bezig met zijn tweede jaar nadat hij in zijn eerste seizoen met het 2e elftal tot aan de laatste dag van de competitie mee heeft gestreden om het kampioenschap en de nacompetitie heeft behaald. De 2e selectie heeft Luc dit seizoen op een aantal posities vernieuwd en versterkt met jeugdige spelers uit de JO19-1 en lagere senioren. Na een moeizaam begin heeft de ploeg het ritme van afgelopen seizoen weer te pakken en nu een serie van 3 gewonnen wedstrijden achter haar naam staan. Luc Feukkink is zeer content met de contractverlenging want hij heeft het erg naar zijn zin bij onze club : ‘Zowel de ambitie van de club om volop met het 2e elftal mee te doen voor promotie, als de prettige en saamhorige sfeer binnen het team en de club, spreken mij zeer aan en vind het daarom ook mooi dat mijn verblijf hier weer met een jaar is verlengd’, aldus trainer Luc Feukkink uit Ulft wie ooit in het verleden ook al eens een jaar bij ons 2e elftal trainer is geweest (2012-2013).