De voetbalvereniging Vorden had in het seizoen 2015-2016 nog vijf seniorenteams. En terwijl de landelijke tendens uitwijst dat er steeds meer zondag-elftallen verdwijnen en de doorstroming vanuit de jeugd naar de senioren moeizaam verloopt is het bij v.v. Vorden juist de andere kant op gegaan, want dit seizoen 2020-2021 is zelfs gestart met acht seniorenteams. Twee jaar geleden kwamen de Dames 1 al bij de senioren en werd er ook al een jeugdig team bij gevoegd, dit seizoen is daar nog een extra nieuw team bij gekomen met 17 spelers van 19, 20 en 21 jaar. Zondag 13 september speelde dit team haar thuiswedstrijd tegen FC Zutphen 2 en kregen zij een nieuw tenue aangeboden met als shirtsponsor Lucassen Boomkwekerij. Op de foto, met natuurlijk inachtneming van de 1,5 meter regel, overhandigt Herman Vrielink namens de sponsorcommissie van v.v. Vorden een bos bloemen en een ingelijst shirt aan Rob Lucassen, eigenaar-directeur van Lucassen Boomkwekerij. De voetbalvereniging Vorden is zeer verheugd met deze nieuwe sponsor en met dit nieuwe team. Na een overwinning en een nederlaag in de bekercompetitie sloot Vorden 7 haar voorbereidingsperiode af met een gelijk spel tegen FC Zutphen 2.