Dat was me het weekendje wel zeg! De traditionele top 3 liet allemaal punten liggen en AZ was de lachende 3e. AZ is nu koploper en Ajax, Feyenoord en PSV moeten in de achtervolging.

Zo zie je maar dat voorspellen van wedstrijden niet een kwestie van gokken is, maar dat je er ook een beetje kennis van moet hebben. Zonder heel veel wedstrijden goed te voorspellen wist Lize Schoppers toch de weekprijs in de wacht te slepen. Met 53 punten is zij de weekwinnaar geworden. Alleen Ajax – GA Eagles en NEC – Feyenoord scoorde ze 0 punten, maar bij de rest van de wedstrijden wist ze minimaal 2 punten te scoren.

Hiermee bleef ze Twan Jansen en Ties Wentink net voor. Twan wist de vorige voorspelling wel tot een goed eind te brengen. Hierdoor stijgt hij wel in het algemeen klassement.

Twan leidt het algemeen klassement, voor Wim Enzerink. De verschillen zijn klein waardoor Martin Leegstra, Henri Eggink en Tara Pierik zomaar volgende week de koploper kunnen zijn.

Voor de volledige weekuitslag klik hier

Voor de voorlopige tussenstand klik hier