Een vrijdag en zaterdag die wederom in het teken stonden van gelijke spelen. Maar 0-0 is een uitslag die niet vaak wordt voorspeld. Maar bij Fortuna Sittard – Sparta Rotterdam en Excelsior – RKC Waalwijk werd er niet gescoord. Neem daarnaast een verrassend gelijkspel van AZ tegen FC Volendam en FC Emmen dat een puntje pakte tegen Vitesse maakt dat er niet heel bijzonder veel gescoord is door de meesten.

Maar natuurlijk hebben we ook deze ronde weer mensen die zoveel gelijke spelen hadden voorspeld. Lize Schoppers heeft bijvoorbeeld 3 van de 5 wedstrijden volledig goed voorspeld. Bij FC Volendam – AZ, FC Utrecht – SC Heerenveen en Excelsior – RKC Waalwijk scoorde zij 10 punten. Hierdoor is zij `koploper na de zaterdagwedstrijden. Maar haar voorsprong is slechts 3 punten op nummer 2, Arjan Wagenvoort. Ook hij voorspelde FC Utrecht – SC Heerenveen en Excelsior – RKC Waalwijk helemaal goed. De top 5 wordt verder gevormd door Claudet Jansen, Cees van Voskuilen, Jan Groeneveld en Wilco Klein Nengerman.

Morgen nog 7 wedstrijden te gaan dus alles is nog mogelijk. Dus de strijd om de felbegeerde 5 euro is nog niet gestreden.

Voor de tussenstand klik hier