We zijn 5 wedstrijden onderweg in speelronde 10 van de VoProVo-voetbalpool en degene die heeft ingezet op een gelijkspel doet goede zaken. Zowel FC Emmen – FC Volendam, Fortuna Sittard – RKC Waalwijk als GA Eagles – SC Heerenveen eindigden allemaal in een gelijkspel. In de Eredivisie pakte Vitesse 3 belangrijke punten bij sc Cambuur en de Overijsselse derby in de Keuken Kampioen Divisie tussen PEC Zwolle en Heracles Almelo werd gewonnen door PEC.

Laura Verstege wist zowel GA Eagles – SC Heerenveen als Fortuna Sittard – RKC Waalwijk helemaal goed te voorspellen. Dit maakt ook dat zij voorlopig bovenaan staat met 30 punten. Kort daarachter staat Cecilia Borgonjen. Zij wist FC Emmen – FC Volendam helemaal goed te voorspellen en sprokkelde bij alle andere wedstrijden ook minimaal 2 punten, zodat zij op 27 punten uit komt. Zij moet die plek delen met Sven Hendriks, die ook 27 punten heeft. Sven wist GA Eagles – SC Heerenveen goed te voorspellen en wist ook bij de overige wedstrijden minimaal 2 punten te scoren.

De top 5 wordt gecompleteerd door Thijs Eykelkamp en Edwin Schooltink met beiden 24 punten. De verschillen zijn dus erg klein.

En daarbij wetende dat vandaag de overige 5 Eredivisiewedstrijden worden gespeeld. En we de krakers in het buitenland hebben, met Liverpool – Manchester City en Real Madrid – FC Barcelona, kan de stand aan het eind van de dag weer helemaal anders zijn.

Hierover vanavond meer!

Voor de volledige stand, klik hier