In deze tijden van coronacrisis zijn heel veel evenementen afgelast en zijn er ook thuis lege agenda’s. Onlangs zou er ook een pubquiz georganiseerd worden bij vv Vorden, maar ook deze moest helaas afgelast worden. Om in deze tijden toch met elkaar in gesprek te blijven en contact te houden met elkaar, heeft de organisatie van de pubquiz besloten om, gedurende de corona-crisis, een online pubquiz te organiseren.

Wat is de bedoeling?

Je krijgt iedere dag 10 vragen. Hiervoor ga je een link krijgen. Op deze link moet je op de eerste dag jouw account aanmaken. Het account bestaat uit jouw spelersnaam en een wachtwoord. Hiermee kun je iedere dag de 10 vragen beantwoorden. Je krijgt 24 uur de tijd om de vragen te maken. Hierna is de link niet meer geldig. De vragen zijn pubquiz-vragen en die kunnen dus variëren van vragen over muziek, politiek, geografie, cultuur, Vorden en sport. De onderwerpen zijn divers. Voor die 10 vragen krijg je 40 seconden. Heb je een vraag goed dan krijg je er tijd bij. Heb je een vraag fout, dan gaat er tijd af. Hoe sneller je antwoord, hoe meer punten je gaat krijgen. De quiz duurt net zolang als de coronacrisis. Dus voorlopig tot 1 juni 2020. Maar dit kan dus verlengd worden.

Wie kan er meedoen?

Iedereen kan meedoen. Je hoeft geen lid te zijn van vv Vorden. Dus je mag met vrienden, vriendinnen, buren, kennissen etc. meedoen. Mocht je jonger zijn dan 16, vraag dan wel even toestemming aan jouw ouders om mee te doen.

Prijzen:

Iedere week krijgt degene, die de meeste punten heeft aan het einde van de week 5 euro. Afhankelijk van het aantal deelnames krijgen uiteindelijk de nummers 1, 2 en 3 een geldprijs. Het overige geld is voor de vereniging, zodat zij hierdoor ook een bijdrage krijgen als compensatie voor de afgelaste voetbalweekenden. Daarnaast wordt er wekelijks ook een aanmoedigingsprijs verdeeld, te weten een cake gesponsord door Bakkerij Hengelo.

Opgave:

Je kunt je opgeven door te mailen naar pubquizvorden@gmail.com. Hierin vermeld jij jouw naam . Het inschrijfgeld is eenmalig een bedrag van 5 euro. Normaliter zouden leden van Vorden ieder weekend op het sportpark te zien en wordt er wekelijks voor 5 a 10 euro een bakkie koffie, AA-tje, zakje snoep of biertje besteld.  Aan de hand van de mail ga je een betaalverzoek krijgen om 5 euro over te maken. Als je weekwinnaar of eindwinnaar bent ga je op dezelfde manier het geld ontvangen.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je altijd mailen naar het genoemde mailadres: pubquizvorden@gmail.com

We hopen hiermee dat we als vereniging met elkaar in contact blijven door appjes naar elkaar over het aantal punten, dat de ene hoger is geëindigd dan de ander, dat vraag 8 heel lastig was enz. Buiten het tijdverdrijf en de prijzen hopen we zo ook een mooi bedrag voor de vereniging te innen.

Dus schrijf je in en doe bijna 2 maanden mee met deze dagelijkse quiz.

Groeten van de organisatie,

Mark Borgonjen