Komend weekend staat het eerste speelweekend op het programma met bekerwedstrijden voor de senioren- en juniorenteams. Dit houdt in dat het Sportpark in zijn geheel klaar dient te zijn voor alle wedstrijden die op het programma staan. Afgelopen weekend werden (bijna alle) laatste puntjes op de ‘i’ gezet en is de kantine, accommodatie en looppaden rondom de velden en kantine geheel corona-proof gemaakt, zijn de doelen geplaatst, is het ‘roet’ verwijderd van dug-outs, banken, tribune, lichtmasten en stoeltjes, zijn de tenten geplaatst voor de kantine. Ook werden er tenues uitgereikt en is er dit weekend volop getraind en geoefend om (wedstrijd)ritme op te doen voor de daadwerkelijke start van de competitie. Vorden JO19-1, JO17-1, JO15-1, het 2e en de VR1 hebben hun eerste oefenwedstrijd sinds een half jaar gespeeld en zondag handelden de 16 spelers van het 3e elftal en de 35 spelers van de ‘lagere senioren’ nog een extra training af en zijn dus ook klaar voor de eerste bekerontmoeting.

De komende week worden de dug-outs van het 2e en 3e veld nog behandeld, komende banken aan de lange zijde van veld 2 en 3 nog een keer aan de beurt en worden de vlaggenmasten schoon gemaakt en opnieuw met nieuwe vlaggen geplaatst. De reclameborden rondom het 1e veld komen er een week later in te hangen en worden dus op donderdag 3 september geplaatst. De borden zijn allemaal op de eerste zaterdag in juli door een ploeg van 25 ouders van jeugdelftallen schoon gemaakt. Afgelopen weekend hebben spelers van de seniorenteams het schoonmaken voor hun rekening genomen.