Het komende weekend worden de laatste wedstrijden afgewerkt van dit kalenderjaar 2021. De senioren en de pupillen zijn al klaar met hun competities, maar de junioren komen nog één keer in actie. Dus op zaterdag is er nog een programma op ons Sportpark, maar op zondag wordt er alleen nog getraind. Vanaf maandag 20 december is het Sportpark dus gesloten en zijn er geen voetbalactiviteiten meer. Zoals de verwachtingen nu zijn, zal er vanaf maandag 17 januari weer begonnen worden met de trainingen, maar daarvoor dienen wel de maatregelen terug gedraaid worden en dat horen wij pas in de week van 14 januari.

De junioren hebben het dit eerste half jaar van het seizoen 2021-2022 prima gedaan. Zowel de JO19-1, JO17-1, JO15-1, JO13-1 als de JO19-2, JO17-2 als de JO15-2 eindigen in het linker-rijtje waarbij JO19-2 en JO17-2 zelfs goede kans maken om zelfs op de 1e plaats te eindigen. Alle juniorenteams, inclusief de meiden van MO19-1, MO17-1 en de MO13-1 zullen na de winterstop weer ingedeeld worden in een nieuwe competitie, waarbij het veelal zal gebeuren dat de eerste zes van een klasse ingedeeld worden met zes ploegen die in eenzelfde klasse uit de regio in het linker-rijtje zijn geëindigd. Kampioenen of nummers 2 van de najaarscompetitie, zoals JO19-2 en JO17-2 kunnen zelfs een klasse hoger uitkomen en ploegen die onderin zijn geëindigd hebben de mogelijkheid om een klasse lager in de voorjaarscompetitie te gaan spelen. Wij wensen de juniorenteams die zaterdag nog een wedstrijd moeten spelen heel veel plezier en succes en tot volgend jaar!