Komende zondag zal de laatste volledige speelronde van het seizoen 2021-2022 gespeeld worden. Zowel Vorden 1 als Vorden 2 en nog enkele (jeugd)elftallen komen ook het weekend erop (pinksteren, 4 en 6 juni) nog in actie, maar zondag 29 mei zal in ieder geval de laatste wedstrijden op ons eigen Sportpark betreffen. Vandaar dat wij hier nog extra aandacht aan willen besteden en nemen wij graag met alle spelers, begeleiders, supporters en overige geïnteresseerden met een activiteit afscheid van dit seizoen. Kom zondag naar het Europlanit Buitensportpark en geniet mee van de wedstrijden van Vorden 2, Dames 1 en smiddags om 14.00 uur de wedstrijd van Vorden 1 tegen VVG’25 1. Na afloop is er de gelegenheid om nog ff gezellig samen te zijn en onder het genot van een drankje, hapje en muziekje afscheid te nemen van het seizoen 2021-2022!