Het zijn de laatste 2 weken van de online-actie om m2 kunstgras te kopen bij v.v. Vorden. Ten behoeve van het nieuwe kunstgras- en pannaveld hebben wij nu al 70.500 euro op gehaald, maar wij moeten naar de 80.000 euro! Koop dus in deze laatste 2 weken nog één of meerdere m2 voor een tientje per m2 en maak kans op een prachtige prijs in de verloting zoals een Elektrische fiets, een I-pad of een horecabon t.w.v. 200 euro of tientallen overige prijzen. Deze verloting gaat plaats vinden in het weekend van 17-18 april, als het kunstgrasveld opgeleverd gaat worden en alle donateurs en deelnemers aan deze actie hebben dus per m2 een gratis lot. In deze laatste 2 weken heeft u ook de kans om een cornervlag (4) of penaltystip (2)  te kopen voor, dus lap met al je collega’s of je vriendengroep, buurtvereniging, elftal een mooi bedrag bij elkaar en koop één van deze speciale plekken!

Koop jouw unieke positie op het veld!

Heb je altijd al je eigen penaltystip willen hebben of een fraaie hoekvlag? Ga nu naar onderstaande link en koop één van deze zes unieke plekken op het online kunstgrasveld van v.v. Vorden. Het is natuurlijk ook mogelijk om met je bedrijf, vriendengroep, elftal of buurtvereniging met elkaar een fraaie bedrag bij elkaar te brengen en daarvoor een cornervlag of penaltystip te kopen. Ga via deze link Fraaie kunstgrasplekken naar de speciale pagina op onze website en koop direct één van de zes plekken op het kunstgrasveld.

Laatste kans op een fraaie prijs in de verloting!

De actie loopt tot 31 januari, dus je hebt nog twee weken om naast een donatie te plaatsen ook nog eens mee te doen met de prachtige verloting met schitterende prijzen.Iedereen die een m2 heeft gekocht maakt kans op een elektrische fiets, I-pad, laptop, horecabon t.w.v. 200 euro en nog vele tientallen andere prijzen. Na het opleveren van het kunstgrasveld zal in het weekend van 17-18 april de verloting plaats vinden en worden de prijswinnaars bekend. Ga gauw naar onze speciale website en koop niet alleen een vierkante meter maar kom tevens in het bezit van een gratis lot voor de prachtige verloting van v.v. Vorden!

Op naar de 80.000 euro!

Wij zijn geweldig op weg en hebben op 90% van de actie al het prachtige bedrag van 70.500 euro bij elkaar gekregen. Wij willen dan ook hierbij al onze donateurs en schenkers bedanken voor hun deelname, maar wij vragen aan u nog één keer een gunst. Schaf nog één keer een vierkante meter aan, steun nog één keer dit project dat voor onze club zo belangrijk is en maak nog één keer gratis kans op een paar prachtige prijzen. Zodoende streven wij met elkaar naar het prachtige bedrag van 80.000 euro om dit op de slotdag van deze actie, 31 januari, bij elkaar te hebben gebracht!

Kunstgras actiepagina online - voetbalvereniging vorden