Komend weekend gaat ie dan eindelijk van start! Na 3 warming-up rondes waarin iedereen kon wennen aan de Poules.com-app en alle teams kon analyseren gaat het vanaf komend weekend om de ‘knikkers’!

Vanaf dan wekelijks kans op de weekprijs van 5 euro en als je constant goed presteert kun je aan het eind van het seizoen ook nog leuke geldprijzen winnen!

Lijkt je het leuk om nog mee te doen, dan is vandaag de laatste kans om jou op te geven.

Voor 10 euro doe je 30 competitierondes mee en voorspel je de 9 Eredivisiewedstrijden en 3 willekeurige wedstrijden uit de Bundesliga, Serie A, Premier League, Primera Division, de KKD of Vorden 1/Vrouwen 1.
Iedere week ontvangt de weekwinnaar 5 euro en aan het eind van het seizoen kun je ook nog leuke geldprijzen winnen.

Daarnaast gaat het overige geld naar de voetbalvereniging en bedenken we, in samenspraak met het bestuur, een mooi doel waarover we de deelnemers ook informeren.

Hoe kan ik me aanmelden?
Dit kan door een mail te sturen naar pubquizvorden@gmail.com
Je krijgt dan een bericht van ons waarin je informatie krijgt over de betaling en het inloggen bij Poules.com.
Geef je dus nog even snel op door ons te mailen!

Groeten van de VoProVo-organisatie