Afgelopen vrijdag is het project Kunstgrasveld officieel opgeleverd en is als klap op de vuurpijl ook na de keuring het officiële certificaat uitgegeven, waardoor het veld officieel bespeelbaar is verklaard. Maar aangezien er rondom het kunstgrasveld ook nog overige verbeterpunten in het project zijn opgenomen, worden in de maand mei op de dins- en zaterdagen nog vele klussen afgerond door vrijwilligers. Afgelopen week is bijvoorbeeld het hekwerk geplaatst tussen het evenementplein en het zwembad, is er een goede afscheiding met ‘bandjes’ geplaatst bij de afscheiding van het zwembad bij de zonnecollectoren, zijn de eerste 7 (de helft) palen voor de ballenvangers geschuurd en geschilderd, zijn de drempels bij de poortjes van het kunstgrasveld voorzien van gele (wegen)verf en zijn de voorbereidingen getroffen (geel zand klaar gelegd) voor enkele tegelpaden rondom de tribune en de opslaghokken bij de oefenhoek. Voor de komende twee weken staat nog de boarding van het Pannaveldje op het programama, het schilderen van de overige palen, het plaatsten van hekwerken onder het leunhekwerk bij veld 2  en het plaatsen en monteren van de masten en de ballenvanger bij de nieuwe oefenstrook. Wij zien dan ook op deze zaterdagen (15,22 en 29 mei) graag wederom een groep vrijwilligers om ook deze laatste klussen te klaren!