De voetbalvereniging Vorden is op zoek naar nieuwe meiden om te gaan voetballen bij onze mooie club. De afgelopen maand zijn er een aantal proeftrainingen georganiseerd en vorige week zaterdag werd er een vriendinnendag georganiseerd. De respons is goed te noemen, want er zijn alweer een groot aantal aanmeldingen binnen, maar om er zeker van te zijn dat er volgend seizoen in iedere leeftijdsklasse weer een meidenteam ingeschreven kan worden bij de KNVB, zijn wij nog op zoek naar enthousiaste voetbalsters. Bekijk onderstaand filmpje en kom woensdag as (12 mei om 19.00 uur) op het Sportpark om een gratis proeftraining/inlooptraining mee te doen. De komende 5 woensdagen worden deze trainingen georganiseerd, dus heb je interesse en lijkt het je leuk om te voetballen ….. Kom bij v.v. Vorden!

Promotiefilmpje Meiden-Proeftraining voor 12,19,26 mei en 2,9 juni