De komende twee weken, inclusief de beide weekenden, staan in het teken van inhaalwedstrijden, feestdagen, vakantie en doordeweekse wedstrijden. Vanavond al staan er twee inhaalwedstrijden op ons Sportpark op het programma, wanneer Vorden 3 en Dames 1 hun competitiewedstrijd afwerken. Komende zaterdag speelt bij de jeugd een aantal teams een uitwedstrijd en alleen Vorden JO19-2 een wedstrijd op ons Sportpark om 13.00 uur. Aan het einde van de zaterdagmiddag worden er drie inhaalwedstrijden gespeeld bij de senioren, namelijk om 16.30 uur de Dames 1, om 17.00 uur Vorden 7 en om 18.00 uur Vorden 1. Op 2e paasdag (maandag 22 april) komt het 1e elftal opnieuw in actie, namelijk uit tegen Varsseveld om 14.00 uur. Volgende week wordt er op woensdagavond een inhaalwedstrijd gespeeld van de JO8-1 en moet op donderdagavond het 7e elftal uit naar Reünie. Op zaterdag 27 april is het Koningsdag en is er dus geen competitievoetbal bij de jeugd en op zondag 28 april spelen Dames 1, Vorden 1 en Vorden 5 een inhaalwedstrijd, waarvan het 1e en 5e thuis. De inhaalperiode wordt afgesloten op donderdag 2 mei als er maar liefst 3 seniorenteams in actie komen, namelijk het 3e, 5e en 6e elftal. Vanaf het weekend 4 en 5 mei worden er dan nog vier reguliere competitieweekenden afgewerkt!