Door het project ‘Omheining Hoofdveld’ is het al een aantal zaterdagen en zelfs dinsdag- en donderdagavonden wat vrijwilligers en werkzaamheden betreft net alsof het de afsluitende ‘Klussendag’ van het seizoen betreft, maar afgelopen zaterdag was er echt sprake van de officielë ‘Klussendag’ op de laaste zaterdag van het seizoen 2021-2022. Een grote groep vrijwilligers was door de sponsorcommissie bij elkaar gebracht en hebben zaterdagmorgen alle reclameborden, die rondom het hoofdveld hangen en i.v.m. het project ‘Omheining Hoofdveld’ uit de ophangsystemen waren gehaald, schoon gemaakt. In voorgaande jaren was dit een extra pittige klus, aangezien er ook altijd ‘roest resten’ van het grondwater dat tijdens het sproeien op de borden terecht waren gekomen, er vanaf gehaald moesten worden. Dit is nu verleden tijd, want door het speciale ontijzering-systeem dat door Verheij uit Toldijk is aangelegd, is alle ‘roestwater’ uit het grondwater verwijderd en wordt er bij het sproeien alleen schoon (grond)water gebruikt. Toch was het nog weer een heel werk om alle 68 reclameborden goed schoon te maken, maar met vereende krachten en een hoop schik onder elkaar is deze klus weer geklaard. Tenslotte was er nog weer een groep van 6 vrijwilligers druk bezig met het betegelen van de paden rondom het hoofdveld en is nu de gehele strook langs het hoofdveld (100 m2) aan de kant van de dug-outs gereed gekomen. De belangrijke man in dit onderdeel van het proces, ‘Lammie’ kan nu door de week weer aan de slag om de nieuwe ‘banen’ te leggen, waardoor komende zaterdag de tegels ‘achter het doel aan de kant van de kantine’ gelegd kunnen worden.