Komende zaterdag, 24 augstus, staat er een klussendag gepland om het Sportpark de noodzakelijke ‘opknapbeurt’ te geven voor de start van het seizoen. Dit jaar zullen er extra werkzaamheden verricht moeten worden, omdat de vereniging zich op maakt voor het jubileumweekend en de kantine met bijbehorende tent spik en span voor elkaar gemaakt dient te worden. Opruimwerkzaamheden rondom de vernieuwde en verbouwde kantine en keuken, onkruid weghalen, plastic verwijderen, dug-outs schoonmaken, tribunestoeltjes, banken en houtwerk van de kleedkamers/bestuurskamer schoon maken enz. enz. Woensdag- en Donderdagavond 28 en 29 augustus worden alle reclameborden weer rondom het hoofdveld en in de ballenvangers gehangen, maar eerst dus zaterdag aanstaande diverse klussen klaren! Per seniorenteam vragen wij 2 personen en tevens vragen wij ook de JO19-1 en JO19-2 om te helpen. Je kunt je opgeven via je trainer/leider voor de ochtendgroep (09.00 tot 12.00) of middagploeg (13.00 tot 16.00 uur). Ook zijn niet spelende leden, vrijwilligers of andere gegadigden natuurlijk van harte welkom!