Het is dit weekend rustig op ons Sportpark, want tijdens dit inhaalweekend speelt er vandaag slechts 1 team thuis (MO19 om 13.00 uur) en 1 team speelt een oefenwedstrijd (JO13-1 om 10.00 uur). Op zondag zijn er 3 wedstrijden thuis gepland, maar hierbij komen wel de beide teams uit de A-categorie voor het eerst dit kalenderjaar in actie. Vorden 2 speelt s’morgens om 10.00 uur thuis tegen RKZVC 3, Vorden 7 speelt om 12.00 uur thuis tegen SVBV en s’middags komt ons 1e elftal voor het eerst dit kalenderjaar in actie in de 2e klasse I en speelt het om 14.30 (!) uur thuis tegen DIO uit Drunen. Dus supporters, toeschouwers en trouwe kantineklanten, let op aanvangstijd Vorden 1 tegen DIO 1 om half drie!