Er waren dit weekend slechts drie juniorenwedstrijden ingepland bij v.v. Vorden, waarvan JO15-1 en JO17-1 thuis en MO19-1 uit, en verder helemaal geen pupillenwedstrijden. Een rustig weekend dus, maar het leverde wel de volle winst op, want alle drie de teams wonnen keurig hun wedstrijden. Vorden JO15-1 won van de nummer vier DES (Nijverdal) JO15-1 met 4-2 en JO17-1 won thuis met 1-0 van Almelo JO17-1. De meiden van de MO19-1 behaalden uit tegen Sportclub Lochem MO19-1 een keurige 1-6 overwinning en kunnen dus ook met een goed paasgevoel dit weekend in. Ook 2e paasdag staan er bij de senioren maar drie wedstrijden op het programma en laten wij hopen dat dit voor het 5e (uit naar SHE 4), het 3e (thuis tegen Grol 6) en het 1e elftal (uit naar VIOD) ook de volle winst op gaat leveren.

Vorden JO15-1 blijft door haar overwinning op DES (Door Eendracht Sterk) uitstekend mee doen met de bovenste drie ploegen en laat het na 8 wedstrijden prima tegenstanders als de Zweef JO15-1, Rigtersbleek JO15-1, Stevo JO15-1 en Achilles’12 JO15-1 ver achter zich. Met nog vijf wedstrijden te spelen staat het 3 punten achter op koploper AZSV JO15-1 en staat het gelijk met UD Weerselo JO15-1. Op zaterdag 23 april staat de topper tegen AZSV JO15-1 op het programma. JO17-1 had deze overwinning hard nodig, maar gezien het veldspel in de laatste wedstrijden moest dit er ook wel aan komen. Deze zaterdagmiddag werd de ploeg van trainer Bram Oplaat wel beloond en kon het aansluiting krijgen op de middenmoot in de net als bij de JO15-1 met 14 ploegen zijnde 1e klasse. De meiden van MO19-1 zijn door drie achtereenvolgende overwinningen op FC Zutphen, Gorssel en Sp. Lochem ineens terug te vinden op de 2e plaats. De dames spelen nog drie wedstrijden en hebben de uitdaging om deze 2e plaats te behouden achter koploper FC Zutphen.