De laatste twee actieve weken van het jaar 2022 zijn voor v.v. Vorden goed verlopen, met als meest opvallende en bijzondere evenement de wedstrijd Vorden 3 tegen Vorden 4 en de bomvolle kantine tijdens de Spare-Ribs avond van de seniorenafdeling. Waar de trainingen reeds zijn gestopt en het Europlanit Sportpark pas weer geopend is bij de eerste trainingsavonden in de week van maandag 9 januari, is er afgelopen zaterdag nog gevoetbald door JO15-2 en speelt morgenavond (dinsdag 20 december om 19.00 uur) de JO15-1 nog een inhaalwedstrijd tegen Bon.Boys JO15-1. Dit laatstgenoemde team is samen met de JO11-2 reeds kampioen in de najaarcompetitie, maar tegenstander Bon.Boys heeft nog een theoretische kans om 2e te worden in de competitie en daarmee ook te promoveren naar de 6e divisie en vandaar dat de KNVB deze afgelaste wedstrijd op zaterdag 10 december alsnog in laat halen. De JO15-2 speelde afgelopen zaterdag in Twello haar laatste competitiewedstrijd in de najaarcompetitie en het betrof een prachtig affiche want zowel Vorden als sv Twello stonden bovenaan met een gelijk aantal punten. Vorden JO15-2 moest echter winnen, want sv Twello JO15-2 had een beter doelsaldo en vandaar dat de uiteindelijk 1-1, na een prachtige open wedstrijd, het kampioenschap betekende voor de ploeg uit Twello. Zodoende blijven de JO11-2 en de JO15-1 de enige twee kampioenen in de najaarcompetitie bij v.v. Vorden en moeten wij met alle jeugdteams afwachten tot 17 januari alvorens te weten hoe de nieuwe indeling zal zijn van de voorjaarscompetitie (junioren) en het 3e trimester (pupillen).