Het afgelopen seizoen 2021-2022 was het voor het eerst sinds twee corona-seizoenen dat het weer was toegestaan om massaal kampioenschappen met elftallen te vieren. Bij v.v. Vorden is toen, in plaats van op de zaterdagmorgen tijdens Wikee de Viking, het plan gevat om tijdens de rust van de laatste wedstrijd van Vorden 1 alle kampioenen te eren. Dat is prima bevallen en goed opgevat en zodoende zal ook dit seizoen op maandag 29 mei (2e pinksterdag) om 14.45 uur in de rust van Vorden 1 – de Tukkers 1 alle kampioenen in het zonnetje worden gezet. Bij de pupillen worden vanaf de JO11 standen bij gehouden en zijn er maar liefst vier competities gepland per seizoen. Zodoende kunnen er ook bij de JO11 en JO12 ook meerdere kampioenen zijn per seizoen. Ook bij de junioren vanaf de JO13 (en MO13) zijn er twee competities gepland, zowel een najaarscompetitie als een voorjaarscompetitie. Vandaar dat er bij de junioren dus ook meerdere kampioenen zijn en allemaal worden zij uitgenodigd om maandag 29 mei aanwezig te zijn bij Vorden 1 – de Tukkers 1. LET OP : De laatst 2 wedstrijden worden in de 2e klasse I allemaal tegelijk gespeeld, dus speelt ons 1e elftal om 14.00 uur thuis en is de rust dus om 14.45 uur!