Afgelopen weekend zijn de laatste wedstrijden gespeeld bij de seniorenafdeling van de v.v. Vorden en dat houdt ook in dat de laatste doelpunten zijn gescoord. Door deze resultaten zijn dus niet alleen de eindstanden van de diverse competities bekend geworden, maar dus ook de eindstand van de topscorerstitel! Afgelopen zaterdag tijdens de feestavond van het Wikee de Vikingtoernooi werden de drie kanshebbers naar het podium gebracht en uitvoerig toegejuicht, waarbij Jurre Heij als grootste kanshebber zelfs op de schouders door de tent werd gedragen. Omdat er dus nog een wedstrijd gespeeld moest worden, was de officiële eindstand nog niet bekend maar aangezien zowel het 1e als het 2e elftal met 0-0 gelijk heeft gespeeld is er niets meer aan de stand veranderd. Jurre Heij is dus topscorer geworden van het seizoen 2021-2022 met 42,5 punten en naast een doelpunt in het 1e elftal hebben vooral de 16 treffers in het 2e elftal ervoor gezorgd dat hij deze titel in de wacht heeft weten te slepen. De 16 doelpunten van Jurre zorgden er ook nog eens mede voor dat het 2e elftal dit seizoen het kampioenschap heeft mogen vieren, dus wat dat betreft is het dubbel feest. Concurrent Maree Oplaat kwam door 3 doelpunten in de laatste twee wedstrijden op 42 punten (28 doelpunten) en Pelle Hoppen (7e) en Chico Lindenschot (2e)  kwamen uit op 33 punten. Wij feliciteren hierbij Jurre voor deze fantastische prestatie en wensen hem in het nieuwe seizoen weer veel plezier, winstpartijen en doelpunten …. veel doelpunten!

De top 3 van de topscorerslijst 2021-2022 op het podium tijdens het Wikee De Viking toernooi afgelopen zaterdag. Rechts Jurre Heij, daarnaast in het midden Maree Oplaat en links daarvan Chico Lindenschot. Pelle Hoppen is op de eindranglijst gelijk geëindigd met Chico op de 3e plaats.