In het weekend van 30 en 31 augustus 2019 zal op het Sportpark ‘t Grote Veld het 90-jarig jubileum gevierd worden van de voetbalvereniging Vorden. Een mijlpaal waar wij voldoende aandacht aan zullen schenken en waarbij er voor ieder lid wat wils zal zijn. Op vrijdag 30 augustus is er een receptie om 19.00 uur in kantine de Ark en dit zal om 20.30 uur vervolgd worden met een heuse reünie voor 40+ (oud)leden. Op zaterdag 31 augustus is er in de ochtenduren een prachtig jeugdprogramma in elkaar gezet en zal er om 12.30 een herdenking zijn op de Algemene Begraafplaats voor alle ontvallen leden in de afgelopen 90 jaar. Om 14.00 uur gaat het programma dan weer verder met de Zeskamp en deze jubileum dag wordt afgesloten met een grandioze feestavond m.m.v. Radio 538! Op vrijdag 20 september is tijdens de ‘Opening van het seizoen’ de laatste activiteit gepland en zal er om 19.30 uur een wedstrijd plaats vinden tussen een Vorden-elftal en ‘Oud de Graafschap’.

Voor de reünie komen steeds meer aanmeldingen binnen en in totaal hebben wij officieel nu al ongeveer 75 (oud)leden die deze avond acte de préséance zullen geven. Er worden deze dagen nog steeds vanuit oude elftalfoto’s diverse mensen benaderd en ook via ‘mond-op-mond’ reclame komen de diverse aanmeldingen binnen. Bent u als (oud) lid ook geïnteresseerd in deze avond, zet dan vrijdag 30 augustus in uw agenda, meld u voor de volledigheid aan via secretariaat@vvvorden.nl en geniet alvast vooruit op deze gezellige ‘geel-zwarte’ avond!