Het was me het weekendje wel! De boeiende topper tussen Ajax en PSV eindigde in een 1-2 overwinning voor de Eindhovenaren. FC Twente speelde door een dubieuze penalty gelijk tegen GA Eagles en Lazio Roma won de Romeinse derby tegen AS Roma met 1-0.

Job Schoppers is druk bezig met een hele opmars. Vorige week won hij al en ook deze week is hij de beste. Plek 1 moet hij echter delen met Maxime Masselink. Job voorspelde 3 wedstrijden helemaal goed. Maxime wist 2 wedstrijden helemaal goed te voorspellen. Maar zij scoorde in de overige wedstrijden net iets beter als Job en zodoende eindigde ze gezamenlijk als 1e.

In het algemeen klassement had Henri Eggink een mindere week. Twan Jansen nam hierdoor de koppositie over. Twan heeft een klein gaatje naar Henri en een iets grotere marge naar de nummer 3, Gijs van Ditshuizen. Nog  speelronde voor 2022 en dan gaan we over naar het WK.

Voor de weekuitslag klik hier

Voor de tussenstand klik hier