Afgelopen woensdagavond heeft de JO17-2 een inhaalwedstrijd gespeeld tegen buurman PAX JO17-2. In de bekercompetitie had dit team van trainers Mark Borgonjen en Michel Hulleman al twee keer een wedstrijd gewonnen, maar in deze ‘tweede fase’ stond de teller nog op 0. Afgelopen woensdag kwam hier echter verandering in, want in de bittere kou werd er met 2-3 gewonnen van PAX JO17-2. Met de maand december in aankomst staan er voor alle jeugdteams nog drie competitiezaterdagen op het programma, maar tevens zal er links en rechts ook door de week wellicht nog ingehaald dienen te worden. De JO19-1 en JO17-1 spelen in de Hoofdklasse en moeten nog twee wedstrijden spelen. De JO19-1 staat op de 3e plaats, maar moet nog wel een wedstrijd winnen om deze positie in handen te houden. De JO17-1 staat op dit moment op de 5e plaats en kan morgen met winst op Longa JO17-1 twee plaatsen stijgen. Van alle junioren- en pupillenteams staat de JO11-2 er het beste voor, want zij staan met nog 4 wedstrijden te spelen bovenaan in haar competitie.