Zaterdag 8 juni nam de JO17-1 deel aan het Bronckhorst toernooi georganiseerd door vv Zelhem. Alle voetbalverenigingen in de gemeenste Bronckhorst krijgen voor dit toernooi een uitnodiging en bijna alle verenigingen hadden 1 of meerdere teams opgegeven. De organisatie van het toernooi probeert altijd iets speciaals te organiseren. Daarom was scheidsrechter Bas Nijhuis uitgenodigd om de finale wedstrijden te leiden. Ook wordt er gestreden om de penaltybokaal. Elk team moest een serie strafschoppen nemen op een JO17 keeper van De Graafschap.

In de poule werd er met 1 – 0 gewonnen van HC’03 JO17-1. De tweede wedstrijd tegen Zelos JO17-1 eindigde in 1- 1. Tegen PAX JO17-2 werd wederom gelijk gespeeld, 0 -0. De laatste wedstrijd tegen Halle werd gewonnen met 1 -0. Hierdoor eindigde onze JO17-1 als tweede in de poule. Dit betekende dat er gespeeld ging worden tegen de nummer twee uit de andere poule, PAX JO17-1, om de derde en vierde plaats. Deze wedstrijd, onder leiding van scheidsrechter Bas Nijhuis eindigde in 0 – 0. Er moesten shoot-outs genomen worden om te bepalen wie er derde zou eindigen op het Bronckhorst toernooi. Na een lange reeks won PAX de shoot-outs. vv Vorden JO17-1 werden dus vierde.

Klik op de link voor foto’s.https://photos.app.goo.gl/nFbrKZ8XcQ5TPc2P7