Deze week zijn er drie inhaalwedstrijden gespeeld door teams van v.v. Vorden en alle drie leverde winst op. Vorden JO15-1 speelde op dinsdagavond tegen VVO in Velp en zijn wonnen ook haar derde wedstrijd in de Hoofdklasse – Bekerpoule (1-3) en staan nu met 9 uit 3 bovenaan. Ook de JO19-1 hebben woensdagavond hun derde wedstrijd in de Hoofdklasse – Bekerpoule gewonnen, want dit keer werd met 4-2 Sp. Neede JO19-1 verslagen. Ook zij staan nu met 9 uit 3 bovenaan in hun poule en hebben dus nog alle kansen om zich te plaatsen voor de 2e ronde. Tenslotte speelde Vorden 4 gisterenavond de inhaalwedstrijd tegen Longa 12. Ook dit nieuwe team met Vordenspelers tussen de 30 en 40 jaar (inclusief Gerrit Wenneker op de respectabele leeftijd van 55) won haar 3e wedstrijd en heeft zich als poulewinnaar geplaatst voor de 2e (knock-out) ronde van de KNVB-beker. Komend weekend staat de vierde speeldag voor de jeugd op het programma en bij de senioren start de jaarcompetitie 2022-2023 met haar eerste speeldag.