Voor aankomende maandag hebben de trainers van de JO11-4 een speciale training voor de JO11-4 kunnen regelen. Er zal een gasttraining worden verzorgd door de hoofd trainer van De Graafschap.

Enige tijd geleden is er contact geweest tussen leden van vv Vorden en De Graafschap. Hierbij kwam de enorme groei en het voetbalplezier van de JO11-4 ter sprake. De hoofd trainer van De Graafschap, trots op de achterhoek en voetbal liefhebber in hart en nieren, vond dat de positieve ontwikkeling van de JO11-4 beloond moest worden en is bereid om een training te verzorgen voor deze enthousiaste en vooral gezellige groep. De JO11-4 wil graag de wedstrijd tegen Warnsveld winnen en de trainers grepen deze uniek kans dan ook met beide handen aan.

Na enig mailcontact is er besloten om aankomende maandag samen een uur lang met voetbal bezig te zijn en vooral te genieten en te leren van elkaar. De trainingstijd blijft ongewijzigd. Lekker ballen van 18:15 tot 19:15 uur. Na afloop is de trainer bereid voor het maken van foto’s en het zetten van handtekening.