Bij v.v. Vorden hebben Mark Borgonjen, Michiel Balvert, Oscar Rondeel en Marc van der Linden zitting in de redactie van de website met ondersteuning van Gert Verbeek van Always Ahead. Sinds twee jaar heeft de vereniging ook een speciale jeugdwebredactie bestaande uit Yun Wentink, Ties Oplaat en Damian Piekaar, wie verantwoordelijk zijn voor Twitter, Instagram en het speciale YouTube-kanaal.  Het jeugdige drietal heeft ook hun eerste interviews via het YouTube-kanaal al achter hun naam staan en binnenkort zal ook via een speciale camera beelden van wedstrijden worden opgenomen t.b.v. livestream, maar ook voor de diverse sociale mediakanalen. Om  inspiratie op te doen, maar ook uit interesse en nieuwsgierigheid hoe andere voetbalverenigingen om gaan met social media, heeft de jeugdwebredactie contact gezocht met DZC’68 uit Doetinchem. Afgelopen woensdagavond werd de club uit Doetinchem bezocht door Yun Wentink en Marc van der Linden en een hartelijke en interessante ontmoeting volgde.

DZC’68 uit Doetinchem behoort samen met FC Winterswijk, Longa Lichtenvoorde en AZSV uit Aalten tot de drie grootste voetbalverenigingen uit de Achterhoek/Liemers en zij mogen zich met 1650 leden en maar liefst 85 elftallen zelfs tot de grootste 10 verenigingen van de KNVB afdeling Oost noemen. De club is de laatste 20 jaar enorm gegroeid en heeft in 2018 haar nieuwe accommodatie geopend, waarmee nog weer eens een vliegwiel effect werd gecreëerd, want vanaf dat moment is de vereniging een open club geworden met drie vaste medewerkers in dienst, samenwerkingen met o.a. GGD, Graafschapcollege, Elver en Laborijn en bestaat het sportpark sindsdien naast het prachtige hoofdgebouw over maar liefst 19 kleedkamers, 2 kunstgrasvelden en 6 natuurgrasvelden.

Voorzitter Peter Terbeek en webmaster Denny van Leeuwen gaven ons een ‘kijkje in de keuken’ van deze club, nadat de voorzitter allereerst via een fraaie reportage de vereniging had uitgelegd. Daarna kreeg Yun allerlei tips&trucs van Denny, werden er applicaties uitgewisseld die gebruikt kunnen worden voor facebook, instragram en twitter en liet Denny tenslotte ook nog via de ‘back-end’ van de website zien op welke wijze nieuwsitems, informatie en foto’s en uitslagen gedeeld worden.

Wij willen hierbij Peter en Denny nogmaals hartstikke bedanken voor deze nuttige en informatieve avond en wij hebben naast de nuttige ‘Social Media’ informatie, ook nog eens ideeën en wensen opgedaan bij de rondleiding door het schitterende hoofdgebouw met kantine, businessruimte, kleedkamers, kledingruimte, waskamer en multifunctionele ruimtes.