Bij v.v. Vorden is de ‘webredactie’ als commissie verantwoordelijk voor de Website, Social media, de Presentatiegids en de Mini-Tackle. Sinds drie jaar heeft de vereniging ook een ‘Jeugdredactie’ in het leven geroepen en zij hebben o.a. met een YouTube-account een nieuw informatiekanaal opgezet en beheren ook het Instagram-account van v.v. Vorden. Yun Wentink en Damian Piekhaar zijn nu de beide leden van de jeugdredactie en na het stoppen van jeugdredactielid van het eerste uur. Ties Oplaat, zijn wij op zoek naar een 3e en eventueel zelfs 4e lid van de jeugdredactie. Ben je 15 jaar of ouder, vind jij het leuk om filmpjes op te nemen, interviews af te nemen en reportages te maken met foto’s en je hebt interesse in IT, Social Media en diverse APPS om dit allemaal te realiseren, meld je dan aan via secretariaat@vvvorden.nl.