Het seizoen 2018-2019 zit er op en bij v.v. Vorden zal de bal niet meer rollen op Sportpark ‘t Grote Veld, maar toch is de vereniging nog lang niet klaar en staan er enkele belangrijke en mooie evenementen op de agenda bij v.v. Vorden. Dit weekend bijvoorbeeld wordt het jeugdkamp op ons Sportpark georganiseerd en de Jeugd-Activiteiten-Commissie heeft voor een fraai programma gezorgd voor alle JO8, JO9, JO11, JO13 en JO15 voetballers en voetbalsters. Vanaf dinsdag 11 juni t/m vrijdag 14 juni wordt de jaarlijkse Avondvierdaagse georganiseerd in Vorden en de speciale commissie van onze voetbalclub is druk bezig met de laatste puntjes op de ‘i’. In de laatste week van juni staat de Ledenvergadering op het programma en tenslotte wordt de maand juni afgesloten met de vrijwilligersavond op 29 juni. De uitnodigingen voor beide laatst genoemde evenementen worden deze week verstuurd.