Onlangs was er een vacature ontstaan voor de functie Jeugdvoorzitter en bestuurslid ‘Jeugd’ bij v.v. Vorden. Wij hebben na een tweetal gesprekken met  Jeroen de Jonge hem bereid gevonden om deze functie vanaf heden in te vullen en zodoende dus de nieuwe Jeugdvoorzitter te zijn van v.v. Vorden.

Jeroen heeft afgelopen week voor het eerst de vergadering van de TJC (Technische Jeugd Commissie) bij gewoond en hij zal binnenkort ook een overleg of bijeenkomst van het JAC (Jeugd Activiteiten Commissie) mee maken. Vanaf deze maand zal hij tevens  voor het eerst plaats nemen bij de bestuursvergadering  en zodoende vanaf nu dit lopende seizoen gaan invullen vanuit deze nieuwe functie. Jeroen loopt al een aantal jaren rond op de velden van onze club en heeft zich de laatste jaren reeds verdienstelijk gemaakt als leider, trainer en grensrechter van diverse jeugdelftallen, waaronder ook enkele meidenteams. Jeroen is afkomstig uit een ware v.v. Vorden familie, want vader Henk heeft jarenlang ook de functie van Jeugdvoorzitter en Bestuurslid van v.v. Vorden bekleed, moeder Ina heeft een groot aantal jaren in de redactie gezeten van het clubblad ‘de Tackle’ en broer Bert heeft in de jaren ’80 en ’90 bij v.v. Vorden in de jeugd en het 1e elftal gevoetbald. Jeroen zijn twee kinderen, Luuk en Sara, voetballen beide al een groot aantal jaren in de jeugdafdeling van onze club en sindsdien is ook hij wekelijks op het Sportpark te vinden. Jeroen is ambitieus en gedreven en ziet deze nieuwe functie helemaal zitten, want ‘ik heb het enorm naar mijn zin op het Sportpark en vind het mooi om iets voor deze prachtige club te doen’. In de komende maand volgt een uitgebreid interview op deze website en tijdens de ledenvergadering in de maand juni zal hij voorgedragen worden als nieuw bestuurslid ‘Jeugdzaken’. Wij wensen Jeroen heel veel plezier en succes met deze nieuwe functie bij v.v. Vorden!

Jeroen de Jonge (staand rechts in de middelste rij) als coach/leider van JO13-2 in het seizoen 2018-2019.