Net als vorig weekend is het ook komende zaterdag en zondag rustig op ons Europlanit Buitensportpark, aangezien de KNVB in de speeldagenkalender ook voor 7 en 8 mei een inhaalweekend heeft gepland. De beide weekenden vallen in de voorjaarsvakantie en zodoende zijn er niet veel wedstrijden gepland. Op zaterdag worden er 6 wedstrijden gespeeld door teams van v.v. Vorden, waarbij de JO11-1, JO17-2 en de JO17-1 een thuiswedstrijd spelen. Tevens wordt op ons Sportpark de vriendinnenmiddag georganiseerd (zie website). Op zondag komen alleen het 1e elftal en het 2e elftal in actie, waarbij het 2e elftal van trainer Luc Feukkink thuis speelt om 10.30 uur en de koploper van de res. 3e klasse C speelt dan tegen de nummer twee TVO 2. Vorden 1 speelt zondagmiddag uit tegen WSV uit Apeldoorn.

Vorden 2 – TVO 2

Het 2e elftal van v.v. Vorden heeft een ongelofelijke serie van maar liefst 11 overwinningen op rij achter hun naam staan. In de eerste vier wedstrijden werd er 1 punt behaald en daarna kwam de ploeg van Luc Feukkink (trainer) en Armand ten Broeke (leider) maar liefst tot 33 punten uit 11 wedstrijden. Zodoende staan de geel-zwarten nu als koploper op 15 wedstrijden en 34 punten en hebben zij een voorsprong van drie punten op de nummer TVO 2 uit Beckum. TVO 2 heeft echter al 16 wedstrijden achter hun naam staan en moeten dus zondagmorgen winnen van Vorden willen zij in de race blijven voor de titel. Het 2e elftal van v.v. Vorden heeft ook de 1e periode al achter haar naam staan en na de topper van aanstaande zondag spelen zij de laatste 4 weken nog tegen FC Eibergen 2, RKZVC 3, Ruurlo 2 en Sp. Neede 2.