Voor het komende weekend staat een inhaalweekend gepland en doordat er eind februari en begin maart nogal wat afgelastingen zijn geweest, staat er een uitgebreid programma op het schema. 20 van de 32 teams komen in actie en voor JO17-2 staat de belangrijke bekerwedstrijd tegen SVBV JO17-1 te wachten. Het elftal van de trainers Hans Wullink en Harold Kolkman hebben zich geplaatst voor de kwartfinale en deze wedstrijd tegen SVBV begint zaterdag om 15.00 uur. Van alle ploegen zal vooral de JO11-1 erg uit kijken naar dit weekend want in de Hoofdklasse hebben zij nog maar 1 wedstrijd gespeeld. Gelukkig kwamen zij ook nog in actie tijdens een beker- en oefenwedstrijd, maar zaterdag tegen Sp. Teuge JO11-1 staat de tweede ‘echte’ wedstrijd van deze competitie op het programma. Zondag spelen Vorden 3 en 6 en de Dames 1 thuis en moeten het 4e, 5e en 1e naar respectievelijk Loenen, Hoeve en Ulft.