Net als vorige week is ook het komende weekend i.v.m. de meivakantie als een inhaal-speeldag gepland en vandaar dat er een relatief kort programma aanwezig is bij v.v. Vorden. Op zaterdag komen er 8 teams in actie, waarvan er 3 thuis spelen. Op zondag bij de senioren hebben het 2e en het 3 elftal een vrije zondag en speelt het 1e elftal slechts een halve wedstrijd. In de 2e klasse I staat namelijk AZC-Vorden op het programma  want aangezien de scheidsrechter drie weken geleden in de rust geblesseerd uit viel, dient de gehele 2e helft met een tussenstand van 1-0 in het voordeel van de zutphenezen uitgespeeld worden. Naast het 1e elftal komen ook het 4e, 5e, 6e en 7e team wel in actie, evenals het 1e en 2e vrouwenteam. Bij de senioren spelen het 2e elftal en het 7e elftal om het kampioenschap en moeten het 3e en 4e (zelfde klasse) en de VR1 even in de wachtkamer vanwege hun 2e plaats op de ranglijst. Wij wensen alle 15 teams heel veel plezier en succes het komend weekend en vragen hierbij om zondagmiddag het 1e elftal te steunen in hun strijd tegen AZC om 14.00 uur in Zutphen.