De KNVB heeft komend weekend een bekerprogramma ingepland en tevens voor de pupillen een vrij weekend, maar dit houdt niet in dat er bij v.v. Vorden de komende dagen niet gevoetbald wordt. Vanavond staat er al een inhaalwedstrijd op het programma van de MO13-1 en bij een gelijkspel veroveren zij definitief de 1e plaats en kunnen zij zich opmaken voor de 2e bekerronde. Morgenavond (do) spelen de dames van VR1 de bekerwedstrijd tegen Diepenveen VR1 in Vorden en dit is een wedstrijd in de 2e bekerronde van de KNVB. Tevens speelt het 1e elftal vanavond  een oefenwedstrijd in en tegen Bentelo (4e klas). Dit weekend staan er op zaterdag twee wedstrijden op het programma, namelijk de JO19-2 en JO17-2. De JO19-2 staat bovenaan in haar poule en kan bij winst in de afsluitende wedstrijd tegen VVG as. zaterdag de poulewinst nauwelijks meer ontgaan. De JO17-2 speelt ook haar laatste bekerwedstrijd in de poule en zal tegen AZC proberen nog een plaatsje te stijgen in de poule. Zondag komen er drie seniorenteams in actie tijdens de 2e bekerronde, namelijk Vorden 2, Vorden 3 en Vorden VR2. Het 2e elftal speelt uit tegen Longa’30 3, Vorden 3 speelt thuis tegen Alexandria 2 en Vorden VR2 speelt uit tegen AZC VR1. Vorden 7 speelt nog een inhaalwedstrijd tegen WVV 6 en tenslotte wordt er op zaterdag op ons eigen Europlanit Buiten Sportpark een G-toernooi georganiseerd met deelname van ons eigen G-team, Loenermark, Sportclub Twello en Oeken.