De komende dagen, inclusief het komende weekend, is het rustig op Sportpark ‘t Grote Veld, aangezien er sprake is van een inhaalweekend van de KNVB. Toch is er iedere dag nog wel een wedstrijd te bekijken, aangezien JO15-1 vanavond speelt voor de beker tegen FC Zutphen JO15-1 in de 2e ronde, morgenavond de JO9-1 voor de beker thuis speelt tegen DZC’68 JO9-3 en vrijdagavond ons 45+ elftal in actie komt op ons eigen Sportpark. In het weekend komt op zaterdag slechts één team in actie, namelijk de JO10-1 die om 10.30 uur een inhaalwedstrijd speelt tegen Wolfersveen JO10-1. Op zondag spelen bij v.v. Vorden alleen de beide ‘prestatie-elftallen uit de A-categorie’, het 1e en 2e elftal, een wedstrijd aangezien voor deze groep een normaal competitieprogramma is gepland. Vorden 2 speelt uit in en tegen FC Winterswijk en Vorden 1 speelt zondagmiddag 20 oktober om 14.00 uur thuis tegen Quick 1888.