Het begon met een gesprek over sponsoring en de mogelijkheid om in het nieuwe Pannaveld met Indoor Sport Vorden op de boarding te staan, maar het ging al snel over nog meer, over mogelijkheden, samenwerken, elkaars krachten gebruiken, dus kortom sponsoring werd partnerschap. Vorig weekend waren Jaap Hesselink en zijn vrouw Gerdien op ons Sportpark om het Pannaveld en de nieuwe boarding te bekijken en tevens werd er toen ook al gesproken over de eerste ideeën samen met hoofdtrainer Wouter Schouten.

Het kunstgrasproject van v.v. Vorden heeft naast een geheel kunstgrasveld ook een zogenaamd Pannaveld opgeleverd. Dit pupillenveld van 35 bij 15 meter is eveneens voorzien van kunstgras en is uitermate geschikt voor Pupillenwedstrijden, trainingen van 4 tegen 4 en 5 tegen 5, individuele trainingen, maar ook een andere sport zoals volleybal. Vanaf de oplevering van dit Pannaveld is de sponsorcommissie  in gesprek geraakt met een sponsor voor deze prachtige aanwinst van het Sportpark. De voetbalvereniging kwam zodoende aan tafel met Indoor Sport Vorden en in de persoon van Jaap Hesselink was direct duidelijk dat een samenwerking dus beter gezegd een partnerschap in het verschiet lag. Indoor Sport Vorden wil graag samenwerken om de algehele fitheid van de selectie en de JO19  en MO19 spelers te onderhouden en daar waar nodig te verbeteren en tevens een rol gaan spelen bij blessurebehandeling en -preventie. Vorige week zondag waren Jaap en Gerdien uitgenodigd op ons Sportpark om de prachtige reclameborden binnen het Pannaveld te bekijken en daarbij werd direct een foto gemaakt om de samenwerking te bezegelen. Op de foto staat rechts Joris Jansen van den Berg, bestuurslid Sponsoring en links van hem Jaap Hesselink van ISV (midden) en Marc van der Linden (voorzitter v.v. Vorden).