De KNVB heeft voor alle juniorenteams van de JO19 t/m de JO13 en MO19 t/m MO13 de indeling bekend gemaakt voor de 2e helft van de competitie. Vanaf de 1e klas t/m de 5e klas wordt door de KNVB bij de junioren gebruik gemaakt van twee competities per jaar, zodat er sprake is van een najaarscompetitie en een voorjaarscompetitie. In de Hoofdklasse en de vier Divisies is er sprake van een jaarcompetitie. Bij v.v. Vorden spelen de vier hoogste teams per leeftijdsklasse (JO19, JO17, JO15 en JO13 in de 1e klas en zij zijn alle vier in de voorjaarscompetitie aantrekkelijk ingedeeld en hebben zwaardere tegenstanders gekregen naar aanleiding van de eindklassering in de eerste helft van het seizoen. Twee teams zijn zelfs gepromoveerd want zowel de JO17-2 (2e klas) als de JO19-2 (3e klas) zijn een klasse hoger ingedeeld wegens de 1e plaats in de najaarscompetitie. Voor de MO13-1 zou het prettig zijn geweest als zij een klasse lager waren ingedeeld, maar in deze regio is er alleen maar een 1e en een 2e klas voor de meiden. JO15-2, JO15-3, JO16-1 en JO13-2 zijn in dezelfde klasse ingedeeld als de najaarscompetitie en dit geldt ook voor de MO19-1 en MO17-1, maar allemaal wel met andere tegenstanders.

De KNVB heeft op 29 januari de start van de voorjaarscompetitie gepland voor alle junioren en de meiden van MO19-1 moeten zelfs volgende week zaterdag (22 januari) al beginnen, omdat zij in een competitie van 14 teams zijn ingedeeld. In de maand februari staat tot nu toe zaterdag 19 en zaterdag 26 februari (carnavalsvakantie) als vrije zaterdagen gepland en tevens 26 maart. De overige zaterdagen zal er volop gevoetbald worden.

De KNVB werkt sinds drie seizoenen met aangepaste software wat betreft de indeling van de klasses en hierin is ook reistijd n.a.v. postcodes meegenomen en zodoende komt het voor dat vordense teams ook richting Twente ingedeeld kunnen worden. Zo speelt de JO15-1 tegen clubs uit Enschede, Geesteren (OV), Almelo, Nijverdal, Wierden en Rijssen. Ook zien wij af en toe indelingen richting stedendriehoek zoals bij de JO19-1 waarbij Deventer, Twello en Apeldoorn aangedaan dienen te worden. Ook de meidenteams komen uit tegen clubs uit Twente en Stedendriehoek.

Klik hier voor de indeling van alle 13 juniorenteams : voorjaarsindeling