Ondanks de storm Dennis ging de wedstrijd gewoon door. Het werd een zeer boeiende wedstrijd. In het begin van de wedstrijd was Eendracht sterker en richting de rust kwamen wij beter in ons spel en hebben enkele goede kansen gecreëerd, maar helaas leverde dit geen doelpunt op. Eendracht kwam sterker uit de kleedkamer en scoorde de 0-1. Onze jongens gaven niet op en met een zeer goede wedstrijdmentaliteit en als team voor de gelijkmaker te gaan hebben zij alles gegeven. Uit een aantal goede spelsituaties kregen zij mooie kansen op de gelijkmaker. Uiteindelijk scoorden zij terecht de 1-1 en hadden daarna nog kans op meer. Uiteindelijk bleef het 1-1 en had iedereen hier vrede mee. Als de spelers de rest van de competitie als team zo blijven samenwerken en iedereen bereid is alles te geven dan zullen wij nog vele punten pakken.

Bas Kortstee werd als Man of the Match gekozen. Hij heeft de tegenstander geen enkel moment het idee gegeven dat er bij hem wat te halen zou zijn.

De waardebon van Houx wordt hem, door oud eerste elftal speler Jan Lindenschot, uitgereikt.