Nadat wij vorige week een goede wedstrijd hadden gespeeld waren de verwachtingen goed voor deze week. Het elftal had lekker getraind en een goede warming-up gehad.Helaas bleek het vanaf het begin al niet te lopen. Als supporters moeten wij deze wedstrijd snel vergeten en het elftal de volgende week weer steunen. Het elftal zal ongetwijfeld samen bespreken hoe het kan dat het niveauverschil tussen de ene en de andere week zo groot kan zijn.
Wellicht zouden zij het kunnen zoeken in de focus op ieders eigen spel en die soms wel eens meer lijkt te liggen op zaken waar een speler zelf geen invloed op heeft.
Natuurlijk is ook deze week een speler man of the match. Net voor het einde verstapte Luuk Smit zich en kon door ondersteuning van een teamgenoot het veld verlaten. Wellicht een schrale troost en opkikker dat hij als man of the match is gekozen.