De laatste wedstrijd van het seizoen hebben de spelers laten zien dat zij in de 2e klasse goed mee kunnen komen. Er was nog een minieme kans dat De Tukkers plek 4 (krijgt periode titel van kampioen) zouden kunnen verliezen aan BWO, maar dat maakt de knappe prestatie van Vorden niet minder mooi. Vorden begin gelijk goed aan de wedstrijd en wou het publiek nog een fraaie middag bezorgen waarbij plek 8 definitief veilig gesteld gaan worden. Als snel stond het 2-0 en net voor de rust werd het 3-0. Na rust werd dezelfde strijd en inzet ingeleverd en dat resulteerde in de 4-0 en 5-0. De Tukkers maakte nog de 5-1 voor de eer en gaan hierna spelen in de nacompetitie voor promotie. Door het verlies van Schalkhaar steeg Vorden nog naar een 7e plek als eindklassering.
Gijs van der Veen werd unaniem als man of the match verkozen. Op de foto reikt onze hoofdsponsor Bjorn Grotenhuys van Albert Heijn de waardebon uit.
Alle supporters bedankt voor de ondersteuning en na de zomervakantie hopen de spelers weer op jullie steun.