Na een zeer spannende wedstrijd tegen koploper Bon Boys blijven de 3 punten in Vorden. Tijdens deze wedstrijd was er, evenals tegen ATC, sprake van een echte teamprestatie. Met veel inzet en goed voetbal werd in blessuretijd de winnende goal gemaakt door Dion Besselink die na een langdurige blessure weer helemaal fit is.

Robin heeft ons met name door een geweldige redding in de eerste helft geholpen aan de overwinning. Hij was duidelijk de baas in de 16 meter, zonder andere spelers te kort te willen doen, dan ook terecht verkozen als man of the match.

Zondag speelt het 1e elftal nog de tweede helft van de gestaakte wedstrijd tegen AZC. Kom onze spelers aanmoedigen en bij eenzelfde teamprestatie moeten er punt(en) gehaald kunnen worden.