Afgelopen zondagmiddag vond na de thuiswedstrijd tussen Vorden en Eilermark de traditionele uitreiking van de Houx-waardebon plaats naar aanleiding van de ‘Man of the Match’. De jury had op zich het beste de scheidsrechter kunnen kiezen, want vriend en vijand was het er over eens dat deze man vanmiddag een uitstekende wedstrijd floot. Maar de titel behoort natuurlijk altijd uit te gaan naar een vordenspeler en ook hier kwamen een aantal personen voor in aanmerking. Keeper Robin Verstege onderscheidde zich namelijk een aantal keren met uitstekende reddingen en good_old Stefan Eggink beleefde ook een uitstekende invalbeurt en liet een uur lang zien dat hij nog altijd van waarde kan zijn wanneer het 1e in nood is. Maar de jury heeft dit keer besloten om de prijs ook als een soort aanmoediging uit te reiken en daarmee de schutter van het eerste doelpunt te stimuleren om op deze wijze de komende wedstrijden verder te gaan. De titel ging namelijk deze keer naar Nick Ziggers naar aanleiding van zijn schitterende afstandsschot waarmee hij Vorden 1 in de 25e minuut op een 1-0 voorsprong schoot. Naast de wijze waarop de bal heel fraai hoog in de touwen in de rechterhoek verdween, was het ook nog eens technisch zeer knap om dit schot te lossen terwijl je volop in de loop bent. Het was dus geen bal die terug werd gespeeld of stil lag, maar voor Nick uit rolde en dat maakt het extra knap om de bal vanaf 25 meter hoog in het doel te schieten. Het doelpunt was zodoende het hoogtepunt van deze middag voor de geel-zwarten en daarmee de aanleiding voor de prijs van ‘Man of the Match’.