De laatste thuiswedstrijd zou gewonnen moeten worden om nog mee te blijven spelen voor de 4e plaats. Deze plek zal waarschijnlijk deelname aan de na-competitie betekenen. Helaas won VVG uit Gaanderen met 0-1 en hebben wij zowel thuis als uit van hen verloren. Hopelijk sluiten wij de laatste wedstrijd (uit tegen Quick 1888) winnend af waardoor de spelers met een goed gevoel de zomerstop ingaan.

Ondanks dat er de wedstrijd geen echte uitblinker kende speelde Sven Mulder weer een hele degelijke wedstrijd. Deze wedstrijd in combinatie met de andere goede wedstrijden van de linksback heeft hem de verkiezing van Man of the Match opgeleverd.

Op de foto de uitreiking van de waardebon van Houx Sport te Zutphen. Als leden na de zomer weer toe zijn aan nieuwe voetbalschoenen o.i.d. dan zou het mooi zijn deze bij de sponsor van de waardebonnen te kopen.