Na afgelopen donderdagavond van DCS te hebben gewonnen bleven de drie punten tegen Concordia Wehl ook in Vorden en stelde hiermee een plek in de tweede klasse voor volgend seizoen veilig.

Na de openingstreffer in de 10e minuut bleef Vorden de aanval zoeken, maar dit leidde helaas niet tot een tweede doelpunt waardoor de wedstrijd beslist zou zijn. Langzaam werd Vorden slordiger en ogenschijnlijk leefde het idee dat de wedstrijd wel gewonnen zou worden, zodoende bleef het tot het einde spannend.

Niels Rondeel bleef met zijn inzet en beleving de gehele wedstrijd de opvallende speler. Hierdoor is hij dan ook unaniem gekozen als man of the match. Op de foto wordt de waardebon van Houx Sport uit Zutphen overhandigd.