Op 7 februari werden alle wedstrijden in de Eredivisie afgelast vanwege een sneeuwstorm. Het KNMI kondigde een code rood aan voor heel Nederland waardoor de wedstrijden FC Groningen – Feyenoord, Willem II – ADO Den Haag, VVV Venlo – Sparta Rotterdam en  Ajax –  FC Utrecht niet door konden gaan. Gisteren werd die laatste wedstrijd als laatste ingehaald, waarmee ook speelronde 21 in zijn totaal is afgerond. In de Amsterdam Arena wist FC Utrecht een punt te pakken tegen Ajax. Slechts 2 deelnemers voorzagen dit. Het is dan wellicht ook geen verrassing dat deze twee deelnemers goed scoorden in deze speelronde. André Garritsen kwam door deze 10 punten op een ronde totaal van 45 punten, goed voor plaats 3. Herman Vrielink pakte met deze volle buit voor de tweede keer de weekwinst. De Top 5 deze speelronde zag er als volgt uit:

Herman deed met zijn weekwinst ook hele goede zaken in het algemeen klassement. Over 4 speelrondes weten we wie zich winnaar mag noemen van de vv Vorden Voetbalpool.